Kreativ!

Idag tänkte jag att kreativiteten ska flöda.
Det är planen.
Jag måste på nåt vis hålla igång tills ikväll, det minste lilla lugn så stupar jag nog rätt ner i framstupasidoläge, och kommer inte därifrån.
Jag är helt sopslut!
Lilla fröken var nämmeligen vaken ungefär halva natten, och valde just den halvan jag hade tänkt att använda till att sova.
Nu tänker ni nog: men, då måste den lilla karamellen sova nu iallafall?
Svar: neppon peppon!
Den lilla bajsbrallan har tydligen bestämt sig för att sova, det är för mesar och killar med liten snopp.
Och hon är varken mesig eller kille, så; hon är vaken.
Nu också.
Så idag, när svärmor kommer och tar det lilla bajstrollet så ska jag gasa tills det rasar. Och hoppas att det håller i sig tills ikväll.
Jag har laddat med en kanna kaffe och lite kycklingsallad (läs MYCKET istället för lite där).
Nu går vi all in på idag!
Jag tycker ni ska lägga märke till det ovanligt städade huset förresten.
Ja, jag tog bilden i en väl vald vinkel.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Om jag kunde skulle jag skicka lite av min energi, men gör jag det kommer mitt hjärta inte orka pumpa runt blodet i min kropp :P det är farligt att ordna 30 årsfest ;)

2012-05-13 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0