Isa-tid vs annan tid 0-1

Jahaja. Så kul va de. 45 minuter in i Isa tiden och 5 chips senare hade jag tråkigare än någonsin.
Hade de vart på dagen hade jag nog tillochmed börjat städa. Så tråkigt hade jag.
Men, jag tog tag i mig och stickade en strumpa. För vaken skulle jag prompt vara, av nån anledning.
Men nu, när jag har lite tå kvar att sticka och jag vet att familjen är påväg hem, då så la jag mig i sängen.
Jag gissar att det blir en tidig morgon imorrn med nämligen.
Men, då slipper jag sitta ensam och tyst.
Ja, för jag är faktiskt tyst ibland.
Inte så ofta, men det händer.


Kommentarer
Postat av: Hemlisen

Sockor stickar jag också ibland :) gärna färgglada.

2012-03-21 @ 08:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0