Inte kan jag skylla på nåt.

Meterfilm har världens bästa fotografer, producenter och klippare. Gudars! Det är verkligen inte vinklat åt nåt håll. Jag är så där. Inte riktigt riktig. Men, det är sån som ni ser mig som jag är.
Ni skulle höra när jag brer på dalmålet och pratar med mina pensionärer! Ja, jag talar självklart om hur jag va på dagens Drömmen om ett barn. Jag kan inte skylla på nånting. Jag är såndär, och är dessutom jädrans nöjd med det. Så nu ska jag ligga här och lukta på Märta, erkänn, hon va söt redan när hon var en tiondels millimeter stor, och se på morden i midsomer. Jag bara njuter av hur livet har gjort med mig och vart det hat fört mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0