Svar nummer 1.

Vi gjorde ivfen genom landstinget, och då är det, vad jag vet, ett led på vägen att göra utredning.
Vi lämnade blodprover, 1 som inte var särskilt bra från mig och ett som var perfekt, gjorde en äggledarspolning och Rickard lämnade spermaprov.
Dom hittade inga fel, allt ska ha vart helt normalt med oss. Det trodde vi, ända tills vi såg avsnittet där Reneé pratar med Staffan och får veta att det mest troligt är något i mig som gör att jag inte har ägglossning jämt. Eftersom vi bara fick ut 3 ägg, trots att det var nästan 30 äggblåsor.
Men, innan vi sett det avsnittet hade den infon inte nåt oss.
Varför jag inte har ägglossning än finns ingen förklaring till, men vi ska tydligen kunna bli gravida själva, den som lever får se:)


Kommentarer
Postat av: Benita

Meen varför sa de inget om det till er..säger att allt är normalt å sedan är de inte det ändå..sådant vill man ju veta när man gör en utredning liksom :(

2011-11-29 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0