When I'm Gone

Med 3 doors down, oooh vilken fantastisk låt! Förutom när Frans prompt ska sjunga med...
Idag ska jag och svärmor åka till Avesta och handla ltie nytt till mig, det kan behövas nu. Kaggen börjar växa på sig. De sista dagarna har tillochmed jag sett skillnad.
Så, ett par nya bhar, i lite mer lagom storlek och nåt par byxor blir det nog idag, bara jag hittar nåt snyggt.

Idag när jag kom ner i köket så hade nån av alla mina underbara små pälstofflor vält våran 5 liter stora vattenskål. Det var vatten överallt, och jag är för kollektiv bestraffning, så det vart 2 tofflor en en varm och skön päls, lagom tills att det blir vinter igen.
Hujedamig så arg jag vart!
Men efter en halvtimmes golvtorkande satte jag mig vid skidåkningen istället, och lugnade ner mig.
Försökte lyssna lite på musik, men då kom Pavarottin vi har här hemma och förstörde, som vanligt.
Men snart får jag vuxensällskap, och sen så kommer jag hem till lilla hjärtat och då kanske, kanske han låter bli att tala om ssab, iallafall en lite liten stund. Så vi kan prata om nåt viktigare, typ, ja MIG!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Haha! Världsliga ting är så underbart att gnälla över :)

2011-03-04 @ 13:43:37
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0