What to do?

Ja, alltså, jag har haft en grym huvudvärk hela dagen. Eller ja, för att vara ärlig så är det hela helgen de har setat i. Och nu fick jag tummen ur och ringde barnmorskan, jag läcker lite ur tuttarna och tänkte att det kanske var nåt. Så jag frågar om det, sen säger jag att jag har huvudvärk. Och människan vill att jag ska komma in på en gång och ta prover och dona. Men nej, jag har ju bara huvudvärk, det går över.

Sen får jag veta, av käraste Liza www.bispergshyttannittioatta.blogg.se att det inte alls är bra att ha huvudvärk. För det kan vara högt blodtryck.
Men mitt blodtryck har alltid varit bra förut.

Så jag tog en alvedon, lite frisk luft och en flaska vatten. Och bättre vart det, nu så är det bara suddigt för ögonen och lite i huvudet.
Men jag tror det är för att jag sovit för mycket.
Och dessutom så går de över, det gör det alltid, allting faktiskt.
Men, jag ska försöka få tag på lilla hjärtat och berätta få se vad han säger.
Mest troligt ringer han svärmor och får order hur han ska göra.
Blir bra det här om jag ska vara lugn, som Liza sa, och Rickard är nyopererad.
Vi kan vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0