U made my day!

Alltså, jag vaknade på helt fel sida, sjukt bitter och vrång. Ingenting var bra.
Sen så fick jag en länk skickad, och livet vart genast ljust och vackert igen.
Jag kanske var bakfull innan, jag drack ju faktiskt en halv flaska alkoholfritt vin igår!
Men som sagt, Miccopicco på www.msquinn.blogg.se skickade en uuunderbar länk, som jag dock inte tänker dela med mig av, men den gladde mig. Och det kan ni gott glädjas åt.
Maken är duktig och sågar vem med svärfar, som verkar ha helgbosatt sig här, 5 helgen på raken han är här. Det är ungefär 1000% mer än han vart här sammanlagt tidigare, mycket trevligt. Enda som är synd är att Ingvar blir sur för att han inte får vara med. Vedsågning och en hund med pinnmani är ingen bra kombo.

Ikväll ska jag heja på Nicke Borg. Jäklar så bra den låten är alltså. Den ska jag ha på min begravning! så om jag faller ihop död någon dag nu å det närmsta, kan väl nån vänlig själ ta och berätta det. Så jag får som jag vill. Annars måste jag nog tyvärr spöka för er, varje natt, allihopa.
Ni kan få länken också http://youtu.be/7d6yeYFFmDg
Om det är nån av er som inte förstår storheten i den här låten, då måste jag be er att göra en lobotomi.
Den är fantastisk.
Och Nicke, maj gadd, du är så het!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0