Sådärja

Spotify, är det min bästa vän när jag städar eller vad?
Hur kan man städa utan musik? Jag kan inte iallafall.
Musik är honung för själen och terapi för hjärtat. Min spotify är värd guld och gröna skogar, som min iPod ungefär.
Appropå den så måste jag leta reda på den och ladda den så jag kan ta en lång skön promenad imorrn, eller lite senare i eftermiddag. Jag väntar bara på att få upp och fika med bästa Petra just nu.
Ska bli så skönt att komma hemifrån ovh prata med vuxna människor en stund. Att vara tonårsförälder är ingen lätt match, speciellt inte när man är gravid.
 Och Rickard, han mest sover när han är hemma, så där blir det inte så mycket prat, tyvärr.
De sista dagarna har jag känt mig så bortglömd och bortskuffad, jag är så galet känslig av alla hormoner!
Och jag avskyr det. Jag vill vara gamla vanliga hårdhudade Isa, men hon är nog borta för evigt kan jag tro.
Istället bjuder jag på gråt och skrik Isa, jag blir nervklen på mig själv.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Vem blir inte nervklen... ;)

2011-03-03 @ 15:40:30
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0