Magkänslan säger?

Igår var vi till Rickard farmor och farfar, dom är jätteglada för första barnbarnsbarnet och funderade på vad det kommer att bli. Frågade om den är livlig och lite så. Och jag har ingen aning! Inte den blekaste lilla koll, eller magkänsla för vad det blir. Jag tror det blir en Ewert, det är det enda, haha.

Jag och Liza var även iväg på en loppisvnda igår, jag hittade en tvättkorg och sen vägde jag mig. På 18 veckor har jag gått upp 2 kilo, det är inte illa pinkat av en gammal ponny! Farmorn sa även att jag var väldigt liten, men jag har fått en mage iaf, det är jag glad för!

Jag köpte även 4 bodysar på barnens hus, jag vet att jag inte borde innan ultraljudet, det är så mycket som kan hända/kan ha hänt. Men jag kunde bara inte låta bli!
Så jag köpte lite neutrala bodysar, eller neutrala och neutrala, jag kan matcha alla med båda kjol och byxor.
För jag vill att det ska synas vad det är, jag vill att min dotter ska ha rosa och min son ha grönt.
Jag kommer klä dom så så länge dom inte är stora nu att säga ifrån.
Prinsessrosa och traktorgrönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0