Isa vs Världen 1-0

Nu är begravningen övertökad, jag kom inte iväg eftersom Rickard började jobba 5 imorse, och jag ville varker eller klarade av att åka själv. Jag är lite suddig i huvudet fortfarande. Men vi ska åka dit när Rickard kommer hem har vi sagt. Så dom känner av att vi finns där iallafall. Dessutom blir det inget Trollhättan den här helgen, vi får ta det senare istället. Men jag tänker på dom med!

Den enda trösten som finns idag är att det är fint väder, och att min mage va alldeles sned igår! På bara ett par dagar har det sagt tjoff och börjat synas, rejält.

Nu vill jag bara ha hem pappa och ta på mig en tajt tröja och visa honom!
Jag börjar tröttna på mjukisbyxor och t-shirtar nu, men det fanns ju inte ett par gravidbyxor i hela Avesta förra veckan! Skitstad!
Jag får dra med mig Madde och åka till Blänge och ta en rejäl genomprovning någon dag, bara jag får lite ork igen. Jag har lovat att hon ska få vara med och prova, bara för att dom ser så bekväma ut tycker hon.
Men, vad är felet idag? jag har inte varit varken tyken eller cynisk på hela dagen. Jag måste ha legat av mig lite under natten.
Och dessutom kan jag lugna er med att diskmaskinen fungerar igen, jag gick inte och hängde mig, jag la mig inte ens och grät.
 Isa vs Världen 1-0


Kommentarer
Postat av: Therésa

Tipsar om HM i Valbo för mammakläder! En HEL avdelning med massor att välja på, kanon :P

2011-03-11 @ 13:14:47
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0