Hur gick det här till?

Igår var jag toksjuk, jag var nästan helt övertygad om att mycket sämre än så, det blir jag inte.
Men, döm om min förvåning när jag vaknar idag och känner mig överkörd av ett tåg.
Mitt huvud känns som att det krympt 2 storlekar under natten och trycker mot hjärnan, mina öron känns fyllda med lava, halsen är full med slem gjort på taggtråd och resten, ja resten är också tvärslut.
Fy sjuttons bananer! Och idag som det är semmeldagen och allt!
Jag ska ringa upp till kafét och boka 3 semlor så att Rickard kan hämta dom när han slutar, så jag slipper ut och visa mig i det här skicket.
För, när man känner sig såhär, det är då man är snyggast också.

Jag har ju tur att det finns skräptv om dagarna. För jag ska göra som Rickard sa åt mig, lägga mig i soffan och bara krya på mig.
Har jag tur så tar även Kent med sig nåt ätbart åt mig när han komemr och lämnar grejerna Frans glömde hemma den här veckan, dom älskar ju mig allihopa.
Enda jag undrar är varför dom inte delar upp sig i skift och servar mig med alvedon och våta handdukar samtidigt som dom matar mig med glass, hemgjord blåbärsglass då också, självklart.
Varför gör ni inte det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0