Ahhhh, lövli!

Jag kommer just ifrån en fantastiskt skön dusch, riktigt hett duschade jag. Och sjöng, för glatta livet! Det är fördelarna med att duscha själv, mitt bättre hälft slipper huvudvärken av att höra min underbara sångröst.
Jag är verkligen bra på att sjunga, jag döljer det bara väl. Väldigt väl.

När jag var alldeles nyduschad tänkte jag att jag skulle väga mig, egentligen är jag ganska anti vågar.
 Men jag tänkte att, va tusan. Så jag ställde mig på vågen, spritt språngande och vad vart resultatet?

Jo, att jag som gått 21 veckor och 3 dagar av min graviditet, alltså är i vecka 22, har 17 veckor och 3 dagar kvar. Jag har gått upp 3 kilo. Fattar ni?
3 himlarns kilon!!
Det är ingenting, och jag är helnöjd.
Så hittills kan jag vara stöddig och säga, att ja, dom där 3 kilona får jag ta itu med när Maj-Björn har kommit ut.
Jag får offra mig då och kämpa lite.
Haha, 3 kilo.
Ingen här inne kan förstå hur underbart det känns.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Jo... en som gått upp snart tio vet hur det känns :O

2011-04-01 @ 08:01:16
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0