<3 Alvedon <3

Från magsjuka gick jag till förkylning. Lovely!
Så idag ligger jag efter att ha sovit en 14 timmar under täcket och tycker synd om mig.
Men jag imorse fick jag mig ett rejält skratt innan jag somnade om efter att pojkarna gått upp.
Jag hör Rickard vråla från nedervåningen "Fransosen! Gå ypp ny!" Med ett väldigt vackert franskt uttal.
Den där mannen kan verkligen få mig att tokskratta, för mig är han perfekt.
Vi har haft våra svackor och verkligen växt ihop och blivit starkare av dom.

Jag är väldigt larvig, för jag har tagit en halv alvedon, och jag känner av den, och känner mig som en pillertrillare.
Jag avskyr att ta värktabletter. Jag tycker det är vedervärdigt!
Så jag ska googla upp lite alternativa metoder inför förlossningen, och ja, jag vet att det är långt dit. Men jag vill veta. Jag vill ha kontroll! För den dagen det väl sker, då kommer jag inte ha den minsta lilla kontroll, det vet jag.
Och det har jag förstått länge, därför vill jag ha kontroll redan innan.
Jag ska kolla upp lite med mina kontakter inom alternativ medicin och se vad dom kan göra för mig, när den dagen kommer.
Och förbereda mig så gott jag kan.
Blir jag bättre framåt kvällen ska jag ta mig en yogavända, jag mår så himla bra av det.
Och jag behöver verkligen en kick nu!
Dessutom, om någon har en råsaftcentrifug ni vill bli av med, så hör av er!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Lika bra att avverka all skit på en gång ;)



Krya krya!

2011-03-07 @ 14:25:32
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0