Näj så rolit!

Idag har jag dammsugit, putsat fönster, gjort rent madrassen i våran säng, diskat och gjort massa bra och viktiga saker. Inte hoppade de igång nåt för de!
Men, jag vart urglad för det faktiskt, för jag kom ihåg att jag glömt att vi ska bjuda pappa på bio på torsdag!
Det är sista Harry Potter filmen, och den bara måste ses!
Så M-b, det är bäst att du stannar där tills MINST fredag.
Okej? Do we have a deal?
Nu tycker ni säkert att jag är knäpp som pratar engelska med lilla knubbot som ligger där inne.
Men jag tycker faktiskt att det är nyttigt att kunna många språk, och det ska faktiskt börjas i tid!
Annars så är svengelska mitt egentligen modersmål tror jag, svängelska for life liksom.
Jag är sjukt bra på just det språket.

Förresten får den komma tidigast på lördag, för på fredag ska vi äta kräftor hos Anders och Maria.
Fullt upp hela tiden, stanna där du är M-b, då vet jag vart jag har dig!

Sen kan jag upplysa er om att dom är här och gräver avlopp, så gissa om jag fått se min man onödigt mycket idag?
Nej ni, han är och "konsultar" med grannen Läske, som inte heller kan stå med händerna i byxfickorna.
Så gissa 2 gånger om jag fått hjälp med att måla spjälsängen, eller torkat golvet, eller gjort nånting av alla de andra 200 sakerna JAG vill ha gjort?
Nej ni, dom står minsann ogjorda, så det får jag ta tag i imorrn, efter jobbet.
För jag ska jobba imorrn, erkänn, ni vart förvånade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0