Alien vs Rickard

För er som inte märkt det, så börjar jag bli lite otålig på det här gravidandet.
Jag är liksom en otålig människa, och jag vill veeta vad det är för en liten filur som bråkar inne i mig hela dagarna och nätterna, men lugnar sig så fort pappa Rickard kommer hem och pratar med den.
Så jag försöker övertala Rickard om det mest omtalade igångsättnings tricket, färdknäppen.
Jag har tjatat om att få juffsa lite i fleeeeeera dagar.
Men nej, han är benhård.
Ingen bäbis än på ett par veckor säger han. Vrångve, säger jag.
Men igår, då kom jag på honom.
Det är inte att han inte vill juffsa, som jag vart övertygad om (hormoner & tjockhet sätter sig på huvudet), det är att han är skraj att den där inne ska ta tag i honom och dra sig ut!
Som en alien ungefär, ni som inte sett alien, ni kanske inte fattar, men ni andra, ni borde förstå!
Han vill dessutom inte att den ska komma förrens hans mamma kommit hem från semestern, och eftersom att min pappa åker och jobbar imorrn, så får den allt stanna där den är i 2 veckor till.
Jag får helt enkelt försöka få lite ro i kroppen, kanske söva ner mig?
Eller så kan jag ta och tokjobba sista dagarna, men då kommer den väl också för tidigt.
Så 2 veckor, 2 veckor till, får du stanna där inne älskade unge <3


Kommentarer
Postat av: Theresa

Jag kan informera om att knäppen inte funkar nå vidare... Man fick mest helvetiskt mkt ondare i foglossningen än normalt. Uh.

2011-07-20 @ 13:09:48
Postat av: Hilda

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2012-03-18 @ 19:08:32
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0