Ahmenduråva?!

Alltså, jag är väldigt glad att jag har ett jobb, och att det är ett jobb där jag trivs och är uppskattad.
Däremot, så kan jag inte hymla om att jag blir lite lätt irriterad över att bli bokad på jobb tider då jag inte är tillgänglig.
Eller ja, jag är tillgänglig, men inte i ett svep.
När jag jobbat 8 timmar, då är jag helt död sen, jag pallar inte med det just nu.
Ja, folk har fött barn i miljoner år, och jag är en vekling, jag vet.
Men jag ORKAR inte.
Så nu vill jag att klockan slår 13.00 så att jag kan ringa och säga åt dom, igen.
Dom får ordna det.
Speciellt eftersom att den lilla känns som att den är halvvägs ute nu, dessutom.
Och inte vart det bättre av att jobba 7-16 i söndags.
Det hade varit bra att veta hur pass ont det gör, och hur det gör ont när det väl börjar.
Hur regelbundet som räknas som regelbundet liksom?
Men men, det ordnar sig, det gör det alltid.

Nu ska jag tomglo lite mer på tvn, så att livet lugnar sig, sen ska jag ta och göra ett ryck här hemma, jag tror att sovrummet ska få sig en duvning.
Jag behöver komma på hur sjutton vi ska möblera för att få plats med både spjälsängen och vaggan.
Sen tror jag att jag ska övertala min man att vi ska äta pommes idag, pommes körda i ugnen, det är bannemig hur gott som helst det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0