Och här sitter jag..

Potatisen står på spisen, fisken väntar på stekpannan och killijoxet är klart.
Grabbarna dricker öl, pojkarna spelar Johnny Cash och jag, ja, jag sitter här.
Jag åär helt slut, och tror dessutom att jag går av på mitten, från stjärtskåran och uppåt liksom.
Najs va?
Jag vet att ni är avundsjuka.

Det var iallafall jag när jag för ett år sen läste en blogg om en blivande mamma som klagade om alla sina små bristningar, hennes hemska illamående och foglossning.
Jag var så avundsjuk att jag ville mörda, inte bara henne utan varenda liten mamma på hela jorden. Att min egen mamma dessutom inte finns och farmor nyss hade dött gjorde itne saken bättre.
Mammor skulle förintas.
Jävla gnälliga dumma kärringar som itne visste hur det är för oss som inte visste hur det ärför oss som inte blir gravida!!
Apjävlar!
Men nu, ja nu sitter jag här och vill bara spy ur mig att jävlar, så jävla synd det är om mig som lider av dessa krämpor.
Som alla dessa mammor, genom tiderna har gjort.
Så förlåt stackars er som jag ville mörda. Jag vet hur ni hade det.
jag tar mössan i hand och ber så mycket om ursäkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0