<3 Dubbelhjärta! <3

Alltså, hur bra får man ha det? Rickard gick upp imorse och började med veden, och jag fick sova.
Inatt har jag drömt mardrömmar och vaknat en gång i timmen, så det behövdes, och självklart ställer gullponken upp.
Han hade inget att välja på efter att han som vanligt somnat på soffan på våran myskväll, i andra änden mot vad jag låg också.
Och dessutom har jag skrapat på mig en förkylning under natten, kanske därför jag har sovit 20 timmar på den här helgen.
Imorgon ska jag på klädparty hos bästa Erika! det ska bli så himla roligt! Och på tisdag blir det Aqua Nova, världens bästa Liza har lovat att låna ut en baddräkt åt mig, mina bikinisar täcker knappt vårtgårdarna nu längre, och med Liza har jag mött min överman när det gäller att vara framtung alltså, mohaha.
Nej, men nu ska jag ta mig i kragen och släpa mig till Borlänge och köpa hundmat, Lillemor sitter ju här och svälter alldeles ihjäl!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Här är det jag som somnar på våra myskvällar ;)

2011-02-20 @ 19:21:23
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0