9 år senare.

Idag, för nio år sedan dog min mamma.
Hon somnade in, slapp ha ont och kom till en bättre plats.
Idag, just idag, skänker jag en tanke till er som fanns där för mig då.
Ni fanns där när jag var den sämsta människan i världen att ha och göra med.
Jag vet idag hur hemsk jag måste ha varit, och jag vet idag att jag är så tacksam.
För er, att det var just ni som var dom jag hade.
Jag kan inte göra mycket, men jag kan tacka.
Så, tack snälla ni.
Tack för att ni fanns och var som ni var mot mig.
Jag glömmer det aldrig, och jag glömmer er aldrig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade Isa.

Du var mycket...men aldrig, aldrig hemsk att ha att göra med. Du tvingades uppleva och gå igenom något som ingen i din ålder ska behöva göra, men du klarade det och du klarade det med bravur. Se dig bara omkring och se vad du skapat...trots det som hände. Du gick inte sönder. Du blev stark och du blev en härlig kvinna, maka, mamma och människa.

Maria

2011-12-29 @ 22:01:48
Postat av: Veronica

<3

2011-12-30 @ 09:31:35
URL: http://Sstromberg.se
Postat av: Susanne

Hej! Isa jag vet hur du känner dig. Jag förlorade min mamma 2 veckor innan jag fyllde 18 och vi begravde henne 2 dagar efter att jag hade fyllt år. Idag är jag 21 och det blir bara värre med åren som går så jag förstår precis hur du känner.

2012-01-12 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0