Hujedamig!

Igår var vi i dalen och sålde grejer på loppis, vi fick ihop över 500 spänn, bara på saker vi itne gett en krona för!
Helt galet, helt underbart.
Så nu är det lite mindre grejer här hemma, och mer pengar i Rickards plånbok. Han får ha dom i sin, för jag har lagt min på nåt bra ställe, ett sånt där ställe så man vet vart man har den.
För er som inte är med, så är den borta en sväng.

Just nu sitter jag och är lite småsugen på nåt, men jag kan inte bestämma mig för om det är min pizzabit i kylen eller en hårdbrödmacka med leverpastej.
Mest troligt så är det ett glas saft. Men än vet jag inte.
Imorgon är det intervju som gäller, bara att hoppas att det går bra. Men det gör det säkert, bara jag får sova innan.
Det är den där lilla bråkungen inne i mig som inte tycker att jag ska få somna!
Så fort jag lägger mig och ska sova så börjas det, det sparkas och görs kullerbyttor som aldrig förr! Inatt så fick sig Rickard en rejäl smäll när han låg och klämde lite på oss. Det kändes likadant utanpå som innuti. Så jäkla ballt!

Sen, vem av er vill komma hit och städa och göra eld åt mig?
Vem som helst är välkommen, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Theresa

Inälvsmat ska man äta sparsamt men det vet du va? Kramen!

2011-04-04 @ 14:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0