<3 RIP <3

Hur gölligt är det inte att vakna av elbrandslukt?
Helt underbart!
Rickard var snäll imorse och satte igång diskmaskinen, den har ju fungerat lite varannan dag förut, låtit bli att diska och sådär.
Men idag, idag har den dött helt. Jättehelt.
Jag vaknar av att det bara stinker elbrand i hela huset, kastar mig ner, alldeles naken med magen och tuttarna en halvmeter före nerför trappen. Tänk er att ha det filmat ni!
Kollar vad det är som luktar och ser diskmaskinen som stått och surrat på samma ställe sen, kanske, 8 imorse, alldeles för många timmar med andra ord.
Jag stänger av den, kastar på mig lite kläder och ut med hundarna, om det skulle hända nåt mer.
Så Rest In Peace min älskade diskmaskin!
Att det ska brinna här hemma är en av mina värsta mardrömmar, för att jag vet att jag aldrig skulle kunna få ut alla katter innan det var försent. För om jag blir stressad då drar Edith som en avlöning.
Usch! Hemska tanke!


Klockan 3 idag ska jag möta en hemlig vän, och gå på vattengympa. Jäklar så sportig Maj-Björn gör mig!
Först innebandy turnering och sen vattengympa veckan efter. Helt galet!
Det ska bli skönt som sjutton, och sen ska jag upp till Borlänge med lilla hjärtat och handla på oss lite hund & kattmat, så dom blir glada också.
Jaja, den här dagen kan bara bli bättre, jag får se det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0