10 dagar kvar

Nu så börjar jag bita på naglarna, hetsa upp mic och gå i högvarv.
Det är bara 10 dagar kvar, sen ska jag ta medicin 2 gånger om dagen, nässpray, jag som aldrig använder det annars. Hur ska det gå?
Sen så ska jag börja med sprutorna ett par veckor senare.
Spruta sig själv i magen varje dag känns lite sådär, men jag tröstar mig med att jag inte är diabetiker och att det är nåt som tar slut ganska snart.
Men nu är det bara 10 dagar kvar, sen börjar våran IVF-resa.
Vårat äventyr som vi hoppas bara är början till det största som händer i våra liv.

Idag ska jag bara se på hem till gården och äta lite pasta och pesto och sen ska jag ut och dra ris.
Jag tänkte överraska Rickard tills han kommer hem. Hans tremänning var här och beskar dom häromdagen, så vi har ris över hela gården, och ett väääldigt litet äppelträd nu.
Sen ska jag göra köttfärslimpa och potatis med svampsås tills grabbarna kommer hem.
Jag är nog en liten fjäskfia nu innan jag ska in i klimakteriet, det är nog lika bra det.


Kommentarer
Postat av: Therésa

HEJA HEJA! :D

2010-09-28 @ 12:47:45
URL: http://storstadslantis.blogg.se/
Postat av: Emma C

Oj vad tiden går fort nu :) såå spännande :D

2010-09-28 @ 14:59:08
URL: http://gladjeochsorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0