Pepp as Hell!

Nu finns det bara ett sätt den här veckan får sluta på, ett enda litet litet sätt som kan förändra allt. Det kan skaka min värld!
Det kanske är äggplock, eller nej, inte kanske, det är planerat äggplock på torsdag, eller fredag. Och det MÅSTE bli så.
Måste måste måste måste.
Sen så måste jag vänta på att äggen blir insatta igen, det måste fungera nu.
Jag har gjort allt jag har kunnat, tillåmed styrt upp så jag får hjälp att ta ägglossningssprutan jag ska ta på onsdag eller torsdag. Jag  har fixat så jag har starka armar att falla på om det inte fungerar.
Men jag vill inte falla, det ska fungera nu.
Det måste fungera nu.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Klart det fungerar! Jag håller på er nu! :D

2010-11-08 @ 18:22:09
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0