Nu ska jag klä mig

För en resa till stora huvudstaden, eller nästan. Vi ska köra svärmor och svärfar-Göran till Arlanda. Dom ska till Egypten, mitt drömresemål. Jag är sjukt avundsjuk, och jag står för det också. FY!
Jag får drömma om våran resa i vår istället..
Hummel mummel..
Men, inte ska jag vara bitter, bara för att jag mått illa hela förmiddagen och tyckt synd om mig själv resten, och dessutom inte orkat elda, så jag fryser dessutom. Poor, pooooor little me!
Gud så SYND det är om mig! Verkligen, alla stoppar om mig med offerkoftan och säger "stackars lilla lilla Isaaaaa".
Tack tack, genast känns allt så mycket bättre, verkligen.
Men, så, nu är det bara att palta sig uppför trappen och tänka "liiivet äääär braaaaa" i samma tonfall som Stig-Helmer säger "jag kan flyga, jag är inte rädd".
Hartassar är min grej idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0