Telenor

Va det dom som hette Vodafone förut?
Tur att det är reklam på tvn under deperate så att jag hinner blogga lite, det trycker på liksom!
Idag har Frans uppdaterat mig med massa roligt Garpenbergsskvaller, vad skulle jag göra utan de?
Hanna, min fina fina skvallertant, åh vad jag saknar att tala med dig dagligen, med dina kontakter (gruvan) fick man veta allt. Folke är så mycket mer svårpumpad än Hanna och Frans...
På torsdag fyller Madde år också, jag hoppas INNERLIGT att jag kan köra bil tills dess. Helt överjävligt att bara kunna sitta här. Fast det va skönt att sitta på gården med foten högt och läsa hela dagen idag, det kan jag inte klaga på alls faktiskt.
Imorgon gissar jag att det blir en intensiv dag och mycket som Rickarden vill göra, han jobbar ju natt sen så då brukar han bli överdrivet produktiv nästan.
Och jag ska och träffa Camilla Lindberg från Fp också, köka lite smörgåstårta med henne och tala lite. Ska bli spännande att få höra vad hon säger om all debatt som blivit efter att hon sa att hon vill ha lagliga bordeller.
Det blir nog hur bra som helst, mycket snack och intressant diskussion kan jag tro.
Nej nu ska jag ta och längta efter Rickard lite mer, om en halvtimme är han hemma, äntligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0