Pip piiiiip pip

Ungefär så lät det i bröstet på mig när jag gick uppför trappen nyss. Jag måste elda eftersom vi inte har nåt annat uppvärmningssystem och jag fryser och vill duscha ikväll. Tänkte gå ut på en gång och hämta ved, men kände ganska omgående att det inte var någon idé utan en liten gubbvila emellan.
Som riktig tur är så inser min man att jag inte bara klagar utan är riktigt sjuk den här gången så han ska köpa mat med sig hem, pizza. Fy rackarns vad gott! Jag ska ta en jag aldrig ätit förut, en riktigt stark en jäkel, precis som mig, haha.
Jag kollar på tv4 guld, as usual. Så jäkla bra! Just nu är det A team, klockren serie. Jag hoppas dom börjar visa doktor Quinn igen där också. MacGyver har jag hela boxen uppe i skåpet så det behöver inte gå på tv. Trots att det är världens bästa att kolla på.
Nu ska jag ta mig ut i vedbon så att jag får nåt varmvatten snart, jag avskyr att lukta illa!
Sen vill kanske änglarna ut en sväng, stackars Ingvar, Border Collie generna har det inte lätt när jag är sjuk märker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0