Ont!

Klumpedumpe jag hade lite otur igår när jag skulle gå till bilen. Gjorde en Kalle Anka vurpa och föll pladask på röven och ryggen. Huvet snurrade ett varv, tänderna nästan flög ur käften och tårarna kom. Jag trodde jag skulle dö, och kastade mig upp på benen innan jag märkte hur ont jag hade. Jäklar i min lilla låda alltså! Fruktansvärt, så idag kan jag självklart knappt stå på benen, fär att få sova svepte jag 2 alvedon, jag som knappt tar en halv annars. Och idag har jag setat här i soffan under ett täcke och tyckt synd om mig själv, självklart vart jag rastlös och gick och plockade i och ur diskmaskinen, då small det till i ryggen och nu sitter jag här igen. Det blir då inga avancerade rörelser mer idag. Herregud vad ont jag har! Och imorrn ska jag vara pigg och glad och respektabel, lycka till säger jag bara.
Nu ska jag tända lampan och kolla så att mitt sims fungerar som det ska, annars kommer jag vara tvungen att skicka i kent skivan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0