Ledighet!

Vilket underbart och vackert ord!
Jag har jobbat precis hela veckan, förra alltså, så jag är lite mör idag.
Men jag ska nog åka till Arkhyttan och dricka lite te och kolla på Barbies bara för att få komma lite hemifrån.
Orkar inte städa idag, och jag orkar verkligen inte kolla på skiten som ligger överallt.
Hår upp till knäna, och det är INTE mitt!
Jag börjar dessutom bli sjukt nervös nu, på Onsdag kommer ju "domen" och jag vet antagligen redan hur den kommer lyda. Men jag har en liten liten liten strimma hopp kvar. Och hoppet är det sista som sviker!
Så allt kommer gå så bra, så bra. Jag vet det, på nåt vis. Det är som jag hörde på nåt av dom här klämkäcka Amerikanska programmen om familjer som haft det svårt med stormar, våldtäkter, dödsfall, arbetslöshet eller vad dom nu klagar på i tv sa : God only gives you as much as you can handle.
Det stämmer nog ganska bra, men jag skulle vilja ha min räkmacka iallafall jag!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Vem vill inte det =/ Håller tummarna för dig/er!

2010-03-08 @ 19:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0