Humpedum

Japp, vart en ganska lugn dag efter jobbet. Och det var nog tur de, vilket skift! Jag ahr nog blivit lite allergisk mot hästar, har kliat och svidit i ögonen hela dagen och jag vart snuvig där ute. Herremingud, som Frans farmor skulle sagt. Det vart dessutom inte att fixa naglarna idag heller, Mia var tvungen att gå på nåt möte. Så jag ska dit imorrn klockan 11, och då kommer jag gå därifrån med de snyggaste naglarna ever.
Hon är så jädrans bra och duktig den kvinnan! Nu ska jag dessutom ta mig i kragen och göra det mer regelbundet.
Jag ringde även till mormorna idag, Ricakrds för att se så hon mår bra och min för att hon fyller år. Grattis grattis!
Nu ska jag bara kolla på Criminal Minds, sen ska jag kasta mig igenom duschen och upp i sängen till nästa box med mordkommisionen, och ja, jag älskar deckare och polisserier. Det är alltid bra.
Nåt jag däremot skulle vägra se är färjan Håkan, han är ful som stryk och verkar dummare än tåget. Förnedringstv på hög nivå. Horatio Cane däremot, där har ni en heting som itne går va för hackor! Shit pommes alltså, han med en klick smör på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0