Handlingsdag!

Idag så ska vi handla, och städa, men handla känns roligast! Jag ska få köpa min nya dator, Jihoo! Och min man ska antagligen sälja sin skruttvolvo, så jäkla nöjd känner jag mig. Att jag dessutom fick sova ut ordentligt idag och min man har skött allt här hemma gjorde mig lite extrakär faktiskt.
Oh, jag ska dessutom på ett möte om ett till jobb också förresten, shit vad kul!
Lillemor ligger framför skänken i vardagsrummet och solar, haha hon har nyss kommit in men det gör ingen skillnad för henne, hon kanske tror att hon blir brun av det och får vara med på utställningar, vad vet jag?
Det är så jäklarns härligt att vakna såna här dagar, då allting känns bra, trots att jag hade världens ångest mardröm inatt. UschanPuschan alltså! Högstadiet och alla känslor tillbaka igen, usch, där vill jag inte vara!
Nu ska jag nog skicka i spotify och dra ett tag med damsugaren och torka lite golv.
När jag ändå är glad kanske det är likabra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0