Guds Dotter, Lisa

Lisa Chen, en tjej jag inte direkt känner. Men, hennes pappa är gud. Jag lovar er, jag är helt säker. Jag vet inte vad han heter. Men han har Kinan här hemma i Säter. Dom var i Hedemora förut men flyttade restaurangen till Säter, och det tackar vi och bockar för.
Deras mat is to die for. På allvar. Även dom dagar då jag int eär så hungrig att jag nästan dör, som nu. Utan varje dag.
Jag fattar inte hur Lisa och hennes bror (bröder?) kan vara smala. Själv skulle jag rulla fram om jag hade blivit uppfödd på hans mat. Jag älskar den, kort sagt.
Och nu står 3 härliga lådor och bara väntar på mig och älski-darling, väntar på att bli uppnjutna.
För Lisas pappas mat äts inte bara, den njuts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0