Gamla vanor

Jag har en vana i mig sen mamma dog som kommer tillbaka lite då och då. Jag kan inte sova på nätterna. Jag ligger vaken och hetsar upp mig själv över allt och ingenting och mår skitdåligt. Inatt var en sån natt, jag började tänka på bilen som är trasig och aldrig verkar bli hel, det fortsatte i en helspinn till att bli hur Farmor var när jag satt där hennes sista timmar. Om jag hade kunnat göra något mer för henne, ochsåvidare ochsåvidare.
Så klockan 6 imorse gav jag upp och gick ner till soffan istället, då visste jag att jag skulle vakna, om jag somnat, när Rickard gick upp.
Det tog ungefär 3 sekunder innan Ingvar och Lm var nere och låg hos mig, tokhundar!
Så mellan 7 och 8 någon gång somnade jag och vaknade nu klockan 10 av att Rickard kom ner.
Det är som det är.
Synd att det vart just idag bara, eftersom det är syjunta ikväll och jag ska på arbetsintervju innan de. Får gå på kaffe idag, se hur fräsch man är ikväll, haha tur jag inte ska längre än till Säter som längst.


Kommentarer
Postat av: Maria

Va väl fullmåne i natt också!

2010-03-31 @ 14:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0