Fullt Schema

Ja, idag är det då fullt upp hela dagen, i love it!
Nu ska jag ner och göra en eld så min man kan duscha när han kommer upp, sen ska jag räjsa upp till Falun, ta ut lite stålars och in till Mia och fixa naglarna. Dom kommer bli lika snygga som vanligt, hon är så sjukt duktig, utbildad och dessutom inte särskilt dyr. Sen hem, kasta mig igenom en dusch, klä på mg nåt snyggt och fixa håret lite. Sen är det bara att kasta sig till Garpenberg där jag tänkte hinna bråka lite på lillebror, krama om Kent, hälsa på Jossan och sen ut till Pether som fyller 50 år idag! Han börjar bli gammal, pappabjörn. Och nej, det är inte min pappa, egentligen, han tycker mest att han är det. Ochd et får han gärna göra. Jag tycker massa om dom där ute i Bensåsen. Måste vara för att det ligger så nära Jälken, där jag växt upp och hjärtat finns fortfarande.
Nej, ner och elda lite kanske.
Hörs!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Ha så skojs ikväll! Vill också göra naglar... hrm.

2010-03-12 @ 13:17:46
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0