Underbara dag!

Idag har varit en sån underbar och fantastisk dag, så himla härligt!
Jag har nyss kommit hem från en fika på bageriet, åt glass, och vad jag gillar glass, det vet vi ju alla!
Där träffade jag Petra, vi hade stämt en date, vi har mailat varandra ett längre tag men aldrig hunnit med att träffas, men nu rackarns vart det av. Och det var så trevligt och så roligt, hon var så otroligt trevlig och rolig. Timmarna bara sprang iväg!
Och jag mös med lille Alfred 10 veckor. Vilken söt unge!
Ja, helt underbart helt enkelt!
Nu ska jag alldeles om nån minut ta och ge hundarna lite mat och sen packa min lilla väska inför nattskiftet, den här veckan vet jag att jag jobbar, så jag slipper åka hem igen. Jag har dubbelgarderat mig och skickat sms till Hinken. Haha, Kalle med kollen, det är jag det!
Internet, vilken jädrans bra uppfinning. Jag har träffat en av världens trevligaste människor här, och vi bor 3 kilometer ifrån varandra. Blir det bättre än så?
Nix filliskrutt!

Idag så gjorde jag en tortelini gryta förresten, vart gott som rackarns, skåprensning för att jag inte orkade åka och handla, men när det bara är till mig och till Frans spelar det ingen större roll.

Jag måste dessutom säga såhär, att jag är egentligen jävligt tacksam mot dig, för nu vet jag vart du står och hur totalt oviktig jag är för dig. Ditt liv, ditt val, din förlust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0