Tjolahoppsan

Nej, jag har inte tappat suget, jag älskar att blogga precis lika mycket som förut.
Men, för ovanlighetens skull är det lite mycket om mig och kring mig. Jag tror jag sprider kaos, eller smittar iallafall.
Livets gång är nästan aldrig rolig, men det finns inget att göra någonting åt den, så jag citerar underbara Maria B "Det är bara att tugga i sig".
Klockrent, passar i alla lägen.
Men, hur mycket orkar man med?
Och hur fasiken ska man göra alla gånger egentligen?
Vore det inte bättre att få börja livet med att läsa en manual för hur man ska göra?
Jo, mycket mer praktiskt, men fasiken så mycket tråkigare.
Nästa onsdag, då ska jag bannemig äta kinamat med Madde!
Men gudars vad jag är lycklig över sängen vi köpte idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0