Så skönt!

Det är så fantastriskt skönt att kunna berätta för folk om Ivf:en nu, att slippa känna skam och slippa fundera. Nu vet vi att det blir av, vi kommer få hjälp.
Då kan jag berätta för människor hur det går till, vd som ska hända, hur saker ska göras.
Tillexempel kanska folk förstår att jag blir bitter på människor som "bara blir" gravida. Och folk kanske kommer förstå att jag kommer må skit, då medicinerna kommer göra så att jag hamnar i klimakteriet ett tag.
Jag kan äntligen få lite förståelse, och det är så skönt att det går knappt att beskriva!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Det är inte så "bara" och bli gravid heller Isa... vi har drabbats av baksidan och vet inte om vi får behålla vår skatt. Livet håller andan tills undersökning nr tre är avklarad i Uppsala. En mardröm besannad kan man säga.

2010-06-02 @ 13:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0