Häxan Surtant

Åh! Jag skäller som en bandhund på lillebrorsan hela tiden, men han är ju 15 år, så det verkar behövas!
Hur kan man ställa tallrikar med mat i soffan, eller bara totalt tänka på sig själv hela tiden tillexempel?
Jag blir helt galen!
Men, imorgon kanske han kommit in i våra rutiner igen och stänger skåpdörrar och toalocket igen.
Man får ju hoppas.
Imorgon ska vi lägga golv hoppas jag, annars ska vi rensa ut alla garderober inne på Frasses rum så han får in sina kläder och lite sängkläder och handdukar, det blir nog brau tror jag.
Och imorgon börjar vardagen, då är det bara att börja kolla posten igen.
Nu vill jag ha brevet från kliniken, jag är trött på att vänta.
Vi har säkert blivit bortglömda igen...
Nej!! Inga såna tankar nu. Klart dom kommer ihåg oss, klart vi får komma dit jättesnart, klart allt blir bra!

Frans har sin kompis Albin här, det finns hopp om framtiden, helt klart!
Trots att jag blir så arg ibland att jag vill hiva ihjäl dom, så vet jag att dagens 13 åriga tjejer har framtida pojkvänner som är riktigt kalas!
Att min bror är den roligaste jag vet emellanåt, det är bara ett till skäl att gilla honom skarpt.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej Isa!



Vill bara önska er lycka till på resan (eller vad man ska kalla det) mot ert barn. Vet vad hela karusellen innebär då våra två tjejer är IVF-barn.



Som sagt; lycka till!

2010-06-14 @ 13:52:38
URL: http://solloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0