Tropikerna

Ja, hade jag velat haft den här tropiska värmen, då hade jag flyttat till tropikerna, jag orkar int emer! Jag blir galen, det är inte ens skönt!
Hundarna ligger helt utslagna, jag är helt utslagen, katterna är tillåmed helt slut.
Så jag sitter och tomtalar med en gammal bekant, om allt och ingeting, samtidigt som jag har träningsvärk efter att ha rensat i Hs trädgård, men haledusingen så fint det blev! Och så trevligt vi hade!
Sjörångsungarna är helt enkelt fantastiska!
Men nu är det skönt att vara ledig, jag har knappt sovit nåt på hela helgen och setat i fläkten så jag har lite ont i halsen, men det går över bara jag får sova och tomglo ett tag, typ hela dagen idag, haha.
Och imorgon fyller min älskade lilla bror 15 år, det är hemskt! Lilla pjuklarvarn då, han som aldrig blir äldre än 5 i mina ögon. Och på lördag ska vi fira pappa, får hoppas han inte firar på samma sätt som förra året, med en hjärtattack, man vet ju aldrig, det har ju vart ganska lugnt med katastrofer ett tag nu, men det går säkert över ska ni se, så jag får nåt spännande att skriva om igen!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du menar väl "Holmbergsungarna" va , hi hi? Karin berättade hur ni slitit allihopa, ni är så duktiga. Ha det gott,kram Birgitta

2010-07-13 @ 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0