Suzuki Grand Vitara

Det är nya familjevagnen vi cruisar runt i nu mer. Jäklar vad fin den är, lättkörd, jag sitter bra och stor som ett mindre hus. Måste jag tillägga att jag är sjukt nöjd?
Ett steg närmare färdigt, himlarns skönt! Och idag kommer Maria och ska planera 1 års festen vi ska ha, blir också kanon, och blir jag lite piggare i kistan så ska jag ta och åka till till stora H:et och fika mig lite.
Att det vart en så bra dag trots att dom ringde och väckte oss från SSAB så Rickard bara fick kasta sig iväg? Helt otroligt! Nej men nu ska jag sätta igång lite kaffe, annars överlever ju inte Maria. Och kanske kanske man skulle göra lite nytta idag? Jag är inte helt hundra, men de skulle då verkligen behövas känner jag! Men först så ska magen åtgärdas, sen så kanske det blir ett annat ljud i skällan. Eller, ja, magen är väl mer rätt ord.


Kommentarer
Postat av: sofia

Huuuuuur mår ni isa ?:) hoppas att ni har de bra, du verkar må bra! hör av dig om du vill ses, om du har vägarna förbi hda :)

2010-07-16 @ 10:54:31
URL: http://echoings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0