Så himla härligt!

Idag har jag inte gjort många knop, och det är alldeles underbart!
Det känns som att det är ett tag sen jag hade en dag som jag var själv och bara slapp göra någonting!
Det innebär att jag kommer ha massor av ork imorgon istället, och det är bra, för imorgon kommer det en norrman som med största sannolikhet kommer byta sin bil mot våran. Hur bra som helst!
Vi behöver ju en ny bil, men vad det blir om det blir nåt, det får ni veta imorgon!
Har jag otur blir det ingenting med det, så jag berättar mera imorgon!
Ikväll så kommer det bli en alldeles underbar kväll, för jag ska se på deckare! Först tror jag det blir Miss Marple, sen så ska jag se Morden i Midsomer jag missade igår på webb-tv, underbara webb-tv, vad vore internet utan dig?
Snart får jag antagligen en ny snygg design, hur bra som helst!


Kommentarer
Postat av: Ida

Neeej! Missade jag Miss Marple igår?! Rackarns!!!!

2010-07-15 @ 07:28:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Birgitta

Vilken ny häftig design på din sida , den får full poäng!!! Kram Birgitta

2010-07-15 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0