Imorgon

Imorgon blir vi själva igen, vi har inte varit ensamma i huset utan besök på över en vecka, det känns jättekonstigt faktiskt!
Imorgon måste vi dessutom få ihop en film och skicka den, så det blir klart.
Och jag hoppas att vi får igång tvn idag, var och köpte ny antennsladd idag så jag hoppas den fungerar.
Annars blir jag nog bitter, bitter som fan.
Åh, det är så underbart härligt varmt så att jag bara njuter, vi var och badade på vårat hemliga alldeles underbara ställe, sandstrand, enskilt, och bara vi som är där!
Men jag är alldeles solbränd och supertrött, och im0rgon blir det en dag som går i 200 igen, men sen så är det lugnt ett par dagar.
Som sagt, lugn och ro ska bli lite skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0