Hujedamig!

Inatt vart det inte mycket sova, och efter den här helgen hade jag absolut behövt det. Men är man en knäppis som inte kan sova borta, så är det väl som det är.
Jag har fått nytt jobb, jag ska börja på hemtjänsten både i Säter och i Hedemora, det känns superroligt!
Sen har jag sökt på ett ställe till, dit ska jag ringa imorrn, om jag inte hinner idag.
Först ska jag iallafall duscha, för Hujedamig vad jag känner mig äcklig och lortig! Och trött..
Men det botas lite fort och lätt med en dusch och sill och potatis, mumma!
Åh, jag MÅSTE se "Bröderna Karlsson", den nya filmen som snart kommer ut, huvudpersonen i den är ju bara för underbar, och den verkar så bra! sen är ju Tuva Novotny en stor idol till mig. Utav gräddan i Sverige så är det nog bannemig hon, Renée Nyberg och Linda Isacsson som är bäst, jag älskar dom tre!
Nej nu ska jag koka lägga mig en stund igen, helt slutkörd.
-Finns det liv, finns det hopp-


Kommentarer
Postat av: sofia

okej :) på fredag ska vi på bröllop! så typ söndag eller nästa vecka. om jirka hänger med på söndag så kommer vi allihopa, annars tar vi de nästa vecka =)

2010-07-28 @ 09:29:04
URL: http://echoings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0