Tacos!

Idag ska vi bjuda Kent och lillebror på mat, tacos vart beställt. Kent har aldrig ätit så vi hoppas han tycker om. Kent är för er som kanske inte riktigt hänger med i min familj, min döda mammas sambo. Min styvfar, eller bomullspappa eller vad man nu gillar att säga. Jag gillar honom. Det är en sak som är säker iallafall! Vi ser på Fred Claus innan vi ska åka och handla mat, tokrolig komedi om Jultomtens lite halvelaka bror. Jag som älskar hela tomteköret gillar den här med! Undrar om jag ska lura lillebror att baka lite imorrn, det vore kanske lite gott med en kladdkaka? Idag ska det gås 10 000 steg, jag ska vara en duktig Isa! Kom igen och peppa mig nu. Det kanske är enda chansen att det går vägen det här!

Kommentarer
Postat av: Micaela

jag ÄLSKAR Fred Claus!

2010-01-04 @ 17:11:41
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0