Sveriges sötaste hund

Tävlingen som aftonbladet hade, dit skickade jag in Lillemor. Men inte vart vi med heller! Bara fula hundar nästan, ingen av dom är en värdig vinnare när man vet hur världens finaste Lillemor ser ut!
Jag och Jessican drack vin igår, det var himla trevligt, och det bästa är att jag inte ens känner mig bakis! Hur trevligt och bra som helst, och nu har jag dessutom henne som negerslav och tvingar henne att laga mat åt mig. Fy rackarns vad jag kan mycket saker!
Nu måste jag snart släpa mig och onding foten ut i vedbon igen, det är 15 grader inne, så Tårdan fryser. Jag däremot har vänjt mig så jag tycker det är ganska lagom.
Ikväll ska jag lägga mig i tid, hålla om min man och berätta hur värdefull han är.
Det känns som att det var 1000 år sen, fast det var i förrgår.
Nej, nu är jag hungrig som sjutton!


Kommentarer
Postat av: meléa

Lagomt med 15 grader , du är knäpp :)

2010-01-31 @ 14:29:42
URL: http://melealappalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0