Rensning!

Nu jäklar har vi varit duktiga här hemma! Nu är det nytt datarum fixat, skrubbarna rensade och strukturerade, garaget rensat! Det känns helt fantastiskt, och jag ahr inte ens vart i närheten så slö och lat som jag brukar vara, trots att jag är trött och har mensvärk har jag gjort massa nytta! Idag är den stora frågan om jag ska ta och åka in till Tea i Hedemora och socalisera mig ltie, just nu vet jag inte om jag är sådär lverdrivet pepp. Men det kan ju ändras fort det där. Snart har vi flyttat på alla grejer vi har känns det som, och jäklarns vad bra det blir! Man märker verkligen hur stort vi har, och hur stora möbler vi har. Som lilla datarummet kom vi på skulle lätt kunna svälja en dubbelsäng.. Huset är nog mindre i kvadrat på papperet än på golvet bara för att det är massa snedtak överallt. Nu ska jag ha lite paltkoma och pussa på Rickard, och sen ska jag nog göra nån nytta igen, men det blir senare.

Kommentarer
Postat av: Ida

himlarns så duktig och flitig du e då!

2010-01-16 @ 20:18:12
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: meléa

duktiga ni är :)

2010-01-17 @ 15:33:36
URL: http://melealappalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0