Mysdag och dikeskörning

Ja, igår så tog vi med Minis till Garpenberg, leker lite i snön, släpar ner henne till sjön. Och där tar orken för tösen slut. Allt var fel, bara att släpa upp henne igen, störtgråtande och ont överallt. Det varierade från armen, till magen, till benet, till foten och dessutom så ville hon inte åka pulka. Och bäras, det va tråkigt det med. Treåringar är väl för härliga! Men vi hade det fantastiskt trevligt innan hon vart vrång. Hon är ju världens bästa unge. När alla var lagom kalla gick vi till pappa igen, där spelades det Risk, självklart fick jag stryk. Tärningsspel är inte min grej, men jag gillart! Vi packar tillslut in oss i bilen, hundar, pulkor, ja allt helt enkelt. Styr kosan mot Gustafs igen, och PANG! Så sitter vi i diket. Bara ringa lilla pappa-gubben så fick han använda stora pickisen för att dra upp oss. Mycket glad vart far-kär, Rickard hade ångestkepan på och jag ont i nacken. Men det gick bra. Idag ahr vi haft 14 grader inne mest hela dagen. UNDERBART! Nu är det duschen som kallar, sen ska jag se på MacG tills Rickarden somnar och sen byta till Läckberg på svt-play. I love Life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0