Mör i hjärnan

Ja idag är jag verkligen helt mör, så himla mycket att tänka på hela dagen. Bara att inte gå vilse var ett fullstort jobb för mig. Men jag skötte mig tydligen bra, och jag hade fantastiskt trevligt! Arbetskamrater är så himla härligt att ha! Nu orkar jag knappt hålla huvudet uppe, och det är en låååång dag imorgon, så det kanske ska taktikvilas lite? Imorrn är det utflyttarfest för Jimmy, innan dess är det jobb, jag ska köra och dessutomn upp och jobba lördag. Sen har jag fått lite extrajobb i ett par veckor, så jag kommer antagligen jobba ungefär dygnet runt. Rickard kommer inte se mycket av sin fru, vem vet, han kanske gillar upplägget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0