Illa

Jag mår lite illa, tror jag har mensvärk. arför ska man vara kvinna alla veckor i månaden? Jag vaknade redan 6 imorse av Rickard och illamående, och inte har det blivit bättre heller. Jag tröstar mig med att mitt absoluta tvprogram börjar på måndag, familjen annorlurna och att det är Morden i Midsomer ikväll. Så jag är lycklig iallafall. Det är fantastiskt skönt att vara ensam hemma idag känner jag, fast om någon är sugen på att komma hit och bära ved är ni välkomna, jag kan öppna källarfönstret så behöver jag inte ens se er! Det vore perfekt! Jag är väl för snäll jag! Nu ska jag ta och försöka se om naveln går att få lite större med en rejäl pillning och bara njuta av ensamheten. Snart börjar jag ju sakna mitt hjärta, en time max. Sen har jag tråkigt utan honom. Jag är inte riktigt riktig, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0