Fullt ös, medvetslös

Ungefär så kommer jag nog må på söndag. För innan dess hinner jag inte vila tror jag.
Jag är så sjukt irriterad, och har vart det hela eftermiddagen, jag ror det är för att jag är så trött att jag mår illa och ska köra hela natten. Sen är det bara att hasa sig upp imorgon för ett dygns jobb. Men det går det med, jag är ju ledig hela söndagen och på måndag blir det 2 jobb igen.
Hur latmaskIsa ska orka? Ja just nu så är det lönespecen för ett par månaden fram som peppar mig, annars ahde jag lagt mig på soffan och inte rest mig förrens måndag morgon.
Sen måste jag tillägga att mitt hat mot rapar bara blir värre och värre, jag blir så sjukt irriterad på äcklet!
Och lite onödig information, min man fyller år på samma dag som Harry Potter, den du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0