Barnvaktsmys!

Inatt är vi barnvakt, så himla härligt! Hon är den emst fantastiska unge som finns tror jag, mycket kärlek ryms det i mig nä det gäller henne. Och Rickard har hon lindat 12 varv kring fingret med. Imorrn ska vi till Gaprneberg och åka pulka, gullungen ska med, det gillas skarpt! Då kan pappa gullunge ligga hemma och kurera sig och vi får ha roligt. Jippijej! Nyår vart bättre än alla förväntningar, oerhört trevligt och roligt, så jag är nöjd! Men jag tror det finns dom som är ännu meer nöjda, mohaha, men den historian tar vi en annan gång. Snacka om att jag blir överbeskyddande när jag har barn här, minsta ljud så springer jag upp och kollar, Trots att jag vat mycket väl att ungen i fråga har lungor så det räcker och blir över när hon vill det! Jag är helt färdig idag, var vaken till 7 imorse ungefär och har dessutom varit bakis, jag drack faktiskt hela 4 glas champagne och ett halft glas vin. Som Anders, bror min, uttryckte sig, att fjortis inte är en ålder utan ett begrepp, och det är panschis med, och jag har bara hoppat från fjortis till panschis. Pang bom på 3,5 år. Supning är inte min grej längre, och jag som kunde festa flera dagar i sträck förut, men, de var ju när jag var ung och fräsch. Och det gick ju över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0